Mājas lapas iekšējā optimizācija

Mājas lapas iekšējā optimizācija

Tīmekļa vietnes mūsdienās ir populārākais veids, kā saņemt informāciju, un tieši tāpēc tas, kā šī informācija ir izvietota šajās vietnēs ir ļoti svarīgi un lai šo informācijas izkārtošanu, strukturēšanu un pareizu parādīšanu veiktu korekti ir jāveic mājas lapas iekšējā optimizācija. Iekšējā optimizācija parasti ir visas tās darbības ar mājas lapu, kas paaugstinās mājas lapas pozīcijas meklētājprogrammas vai vienkārši uzlabot pārdoto produktu skaitu ar darbībām, kas veiktas tikai mājas lapas iekšpusē bez ārējo saišu izmantošanas. Ja jūs to vēl nezināt, tad mājas lapas parasti ir ļoti sarežģīti projekti un tās veidojot ir simtiem lēmumu, kas jāpieņem, un, kas varētu iespaidot šīs lapas nākotnes atpazīstamību, veiktspēju un izskatu. Ja optimizācija jau tiek veikta no paša veidošanas sākuma, tad tas ir ļoti labi, bet parasti ir tā, ka cilvēki vēlas pēc iespējas ātrāk un vieglāk izveidot šīs mājas lapas un tikai pēc tam, kad tās sāk pelnīt naudu un tām sāk nākt apmeklētāji tiek domāts par dažādo lapas procesu uzlabošanu un nu tad lūk iekšējā optimizācija var palīdzēt tīmekļa vietnes īpašniekam nopelnīt vairāk naudas vai nu ar lielāku cilvēku piesaisti vai arī izspiežot vairāk no katra apmeklētāja.

Audits
Pirms jebkādas iekšējās optimizācijas sākumā ir jāveic tīmekļa vietas audits un jānosaka, kas ir tās lietas, ko būtu nepieciešams uzlabot, jo pretējā gadījumā mainot dažādus procesus un lietas ir iespējams tieši kaut ko sabojāt nevis uzlabot. Tīmekļa vietnes auditu veic speciālisti, kas specializējas tieši šinī iekšējā optimizācijā, un pēc audita veikšanas tad arī būs skaidrs par to kas tieši ir jāmaina, kāds ir lapas kopējais stāvoklis un cik izmaksās tā uzlabošana.

Optimizācija
Pēc audita seko pati optimizācija un šeit tad arī notiek vis interesantākie procesi, jo iekšējās optimizācijas speciālisti ķeras klāt dažādām mājas lapas daļām sākot ar tekstu, attēliem, izkārtojumu, pogām, tabulām, noformējumu, Meta satura izveidi un optimizāciju priekš meklētājprogrammām. Visas šīs darbības ir jāveic uzmanīgi un zinot ko dara, jo izmaiņas veiktas bez zināšanām un testēšanas var nodarīt tikai ļaunumus mazinot tīmekļa vietnes peļņu nevis to palielinot.

Rezultāti, un atkātošana
Pēc tam, kad ir veikta sākotnējā optimizācija ir vajadzīgs laiks, lai varētu pārbaudīt, vai šīs izmaiņas kaut ko ir devušas un parasti tiek skatīta gan peļņa, gan mājas lapas apmeklējums, jo abi šie lielumi labi nosaka, kas tad īsti notiek ar šo tīmekļa vietni, bet arī apmeklējumu uzturēšanās laiks jūsu mājas lapā, kā arī to apmeklētāju skaits, kas ieraugot jūsu lapu uzreiz no tās iziet ir svarīgi. Šie lielumi ir svarīgi, jo tie ļauj optimizācijas speciālistam paraudzīties uz to, kas ir padarīts, un, kā šīs lietas iespaido tīmekļa vietnes veiktspēju un pēc tam šo optimizāciju paturpināt, uzlabot vai vienkārši atgriezt lapu vecajā veidolā, ja optimizācija nav izdevusies.