Viesu raksti

Viesu raksti

Kad tiek runāts par interneta mārketingu un tā saukto balto meklētājprogrammu optimizāciju tad viena no metodēm, kā panākt šo “balto” optimizāciju ir veidot viesu rakstus dažādos saistītos resursos, kur šī raksta tekstā ir iespējams ievietot saiti uz jūsu mājas lapu vai arī pieminēt tīmekļa vietnes adresi, lai piesaistītu cilvēkus. Viesu raksti ir viens no veidiem, kā mārketinga pasaulē ir iespējams sazināties un iegūt atpazīstamību no citas tīmekļa vietnes, jo šādi, ja ir iespējams izveidot labu saturu, tad var ātri saņemt daudz jaunu apmeklētāju vai arī iegūt jaunus patstāvīgos lasītājus vai sekotājus. Protams, kā jau ar jebkuru mārketinga stratēģiju arī šajā ir jāieliek daudz darba un jāveido ļoti labs saturs, lai varētu piesaistīt cilvēku uzmanību un saņemt šos apmeklējumus, jo no raksta, kuram nav nekāda satura un, kurš cilvēkiem neinteresē būs ļoti grūti saņemt pietiekoši daudz cilvēkus un arī meklētājprogrammu acīs šie raksti nebūs diezin cik labi un var izskatīties pēc spama. Kā jau ikvienu mārketinga metodi ir iespējams pārspīlēt, tad arī viesu rakstus iespējams izmantot pārāk daudz, un, ja visas saites uz kādu mājas lapu būs no viesu rakstiem, tad meklētājprogrammas to viegli sapratīs un var uzlikt sodu attiecīgajai mājas lapai.

Kā iegūt kontaktus?
Viesu raksta izvietošana vienmēr sākas ar līdzīgu vietņu atrašanu jūsu mājas lapai un šo vietņu administratoru atrašanu, jeb šo administratoru kontakt informācijas atrašanu. Vienmēr ir iespējams atrast līdzīgas tīmekļa vietnes jūsu lapai, nenozīmīgi, cik lielā vai mazā nišā jūs darbojaties, jo vienmēr var paplašināt nedaudz šo nišu un atrast saistītas nišas, kurās tad arī meklēt resursus. Vislabāk ir tad, ja ir iespējams atrast mājas lapas, kuras jau izmanto blogu, kā mārketinga piesaistes rīku, bet arī tad ja tā nav, bieži vien ir iespējams šo viesu rakstus sarunāt arī vienkāršās lapās, jo mājas lapas īpašnieks būtībā saņem saturu par brīvu, un viņam atliek tikai izvietot hipersaiti uz tavu resursu. Šo saistīto resursu meklēšanu var veikt meklētājprogrammas vai arī pētot kādu konkrētu nišu, bet parasti vislabāk un visvieglāk to ir izdarīt cilvēkiem, kas pārzina savu nišu un visus savus konkurentus, kā arī tuvākās apkārtējās nišas un zina cilvēkus, kas ir šo nozaru speciālisti, un kuru rekomendācija noteikti palīdzētu jaunas lapas attīstībā.

Par ko rakstīt?
Kad atrasti ir kontakti un tiek sarunāta šī viesu raksta izveide, tad nākamais solis ir izdomāt, par ko šo viesu rakstu veidot, un šī parasti ir liela problēma, jo cilvēki bieži vien vēlas pārrakstīt tikai kādu no saviem rakstiem, bet ne vienmēr šāda rīcība ir tā labākā. Noderīgi ir padomāt tēmas, kas būtu piesaistošas noteiktās mājas lapas lasītājiem, un, kas būtu saistīta kaut kādā veidā arī ar tavu mājas lapas tēmu, un tad izveidot interesantu rakstu par šo tēmu iekļaujot nedaudz no savas tēmas. Protams, ne vienmēr ir iespējams izdomāt šīs rakstu tēmas, un tad ir iespējams pameklēt cilvēku jautājumus vai arī neapmierinātību ap kādu jautājumu dažādos forumos vai komentāros un tad izveidot rakstu, kur šīs tēmas būtu iekļautas. Protams, šādi meklēt tēmu, par ko rakstīt nav viegli un ir jāveltī daudz laika, tomēr varbūt tieši šis raksts būs, tas, kas tavai mājas lapai piesaistīs tūkstošiem apmeklētāju un aizsāks tīmekļa vietnes atpazīstamību. Vienmēr ir labāk pārcensties nevis izveidot rakstu, tikai tāpēc, lai saņemtu šo saiti.

Viesu raksti ir labs veids, kā iegūt atpazīstamību jaunai lapai, bet mājas lapas veidotājam ir aktīvi jāmeklē kontakti un jāmēģina šāda sadarbība sarunāt, kas nebūt nav no tiem vieglākajiem vai ātrākajiem procesiem un tikai ar lielu un ilgu darbu ir iespējams ātri iegūt cilvēku uzticību un daudz apmeklētājus.